bakın şimdi zevkimi anlayın diye söylüyorum en sevdiğim kitap dorian grayin portresi ve onun dışında Shakespeare seviyorum moliere seviyorum kamelyalı kadını çok sevdim Victor Hugo da iyi öyle işte şu an kıtlıktayım ne okicam bilmiyorum bir kitabı sevmeyince hevesim kaçıyor o yüzden sevmem lazım en son okuduğum 2 kitap sarmadı diye 2 aydır okuyamıyorum imdat