İntihar etmeyi kafasına koymuş bir kadının Nasılsa ölüp gideceğim kafasıyla attığı mesaja 'sen de kimsin' diye yanıt alıp,kendine gelmesi gibiydi belkide hayat..unutma unuttuğun 'değerini' anlamaya başladığında biraz daha 'bencil' olmaya başlıyorsun.. Kendini kırmaktan yorulmadın mı? Hak edene verecek bi tek kalbin,hak etmeyene diyecek bi tek lafın olsun..'denek' sevgili olma denek dost,eş,arkadaş..sonra 'neden bütün erkekler/kadınlar aynı' hepsini denemek zorunda değildin unuttun mu?..🌑
Rolan~Ben Bu Denizde Boğulurum Dedi Balık🌊