.s

.s
@Yildizlargibi
live.
“kimse kimsenin yarasını siklemez. ötesi yok, kendi acımızla öleceğiz.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ben biraz ertesi gün gibiyim, eksiğim, unutkanım, öyleyim.” — Edip Cansever
“Belki de insan sevilmekten çok, anlaşılmayı istiyordu.” — George Orwell
“Size rastladığım zaman, yorgundum. Ve arıyordum. Beklenileni, ümit edilmeyeni. Sesiniz bir vaatti, bir müjde idi.” — Cemil Meriç
Alıp götürdü bazı şeyleri Geriye ne mi kaldı? Birkaç ayak izi, biraz yalnızlık, bir de deniz kokusu avuçlar dolusu...
Şiir