Issız adam

Issız adam
@Yildoo
Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim. Daha değilim. Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım.
‘Kendinden başka bir şeye ne kadar çok bağımlı olursan, o kadar az mutlu olursun. Mutluluk kendine yetebilmektir.’ Mutluluk Beyinde Başlar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne yeniden yaşamak mümkün Ne de yaşadıklarını silebilmek... Oğuz Atay
"güneşi özledim, sonra seni. keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım." • grapon kağıtları | didem madak
"Uyandığında iki seçeneğin var: Tekrar uyuyup bir rüya görmek, Ya da uyanıp rüyanın peşinde koşmak." - Herakleitos
Kaç yaşındayım bilmiyorum.. Karşıma çıktığın gün doğdum işte... Gerisini sen hesapla artık.... Yaşım; Seni yaşamışlığım kadardır benim. Didem Madak