Ykd

𝖕𝖊𝖗 𝖆𝖘𝖕𝖊𝖗𝖆 𝖆𝖉 𝖆𝖘𝖙𝖗𝖆
Lisans
dünya
82 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sakinlik, sakinlik, sakinlik... çok mu şey istedik ?
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Üzüntüyle dolu kısacık hayatlar...
Önce kalbine yoluculuk etmeli insan Lisanını bilmeli kalbinin ki, Olsun derdine derman. Kalbine ferman.
İnsan
İstemem Eksik Olsun
Ne yapmak gerek peki? Sağlam bir arka mı bulmalıyım? Onu mu bellemeliyim? Bir ağaç gövdesine dolanan sarmaşık gibi Önünde eğilerek efendimiz sanmak mı? Bilek gücü yerine dolanla tırmanmak mı? İstemem! Herkesin yaptığı şeyleri mi yapmalıyım Le Bret? Sonradan görmelere övgüler mi yazmalıyım? Bir bakanın yüzünü güldürmek için biraz şaklabanlık edip, Taklalar mı atmalıyım? İstemem! Eksik olsun! Her sabah kahvaltıda kurbağa mı yemeli? Sabah akşam dolaşıp pabuç mu eskitmeli? Onun bunun önünde hep boyun mu eğmeli? İstemem! Eksik olsun böyle bir şöhret! Eksik olsun! Ciğeri beş para etmezlere mi “yetenekli” demeli? Eleştiriden mi çekinmeli? “Adım Mercuré dergisinde geçse” diye mi sayıklamalı? İstemem! İstemem! Eksik olsun! Korkmak, tükenmek, bitmek… Şiir yazacak yerde eşe dosta gitmek. Dilekçeler yazarak içini ortaya dökmek?