İsimsiz Canavar.

İsimsiz Canavar.
Tanrı gibi davran ama insan kılığında. #142310529 #247680383
1 ay önce böyle bi muhabbet geçti hakaretler vs felan sonrasında özür diledi vs neyse dedim arkadaştan fazlası olmam ilgin varsa olmasın felan insan gibi davranırım dedim sırf kötü hissetmesin diye neyse " Bu arada narsist olduğumu düşünmüyorum insanlara ne kadar aptal vs diyorsam eğer kendime çok daha fazlasını söylüyorum neyse
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yine başladık, bu cehennemde sıkıştım, kimseyi içeri alamıyorum
x
YOHAN
Kimseden hoşlanmıyorum, yaptıklarına güvenmiyorum
x
Gerçekten hiçbir şey hissetmek istemiyorum. Gölgelerde yaşıyordum.
Tamamen siyaha bürünerek hayatta kaldım