Manyağın biriiiii

Manyağın biriiiii
@Yoruldummm
Şey buna boş yapında yeni okurmu ne geçsin ☺
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Selam konuşmak isteyen dm ye gelsin sıkıldım
Konuşmak isteyen özele gelsin sıkıldımmm (Sapıklar hariç)
Merhabaa arkadaşlar yeniyim nasılsınız