MEG

MEG
@Yosunn_
İnsanın sevdiklerinden ayrılması kadar kötü bir şey yok. Sevdikleri yanında olmayınca insan pek garip kalıyor.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İtiraf ediyorum, kitap okumak kadar eğlenceli bir şey yokmuş!
1000Kitap
Ortada büyük bir sevgi yokmuş demek. Olsa böyle sonuçlanmazdı.
Edebiyat
Hiçbir şey olmamalarına rağmen kendilerini bir halt sanan insanlar!
Edebiyat
Geçmişin sadece hatırlamaktan zevk aldığınız kadarını düşünün.
Edebiyat