📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Açıkçası kitabı yalnızca bir potterhead olduğum ve içerisinde anlatılan Harry Potter kısımları için almıştım. Fazla beklentim yoktu, set günlerini ve birkaç komik anısını anlatır diye düşünmüştüm ama yanılmışım. Tom bize hayatının sadece kadrajdan görünen tarafını değil öteki tarafını da anlatıyor. Hayatın kimse için tamamıyla mükemmel olmadığını yeniden fark ettim bu kitap sayesinde. Hayat herkes için inişli çıkışlı, herkes için belirli bir miktarda zorluk içeriyor.
Kitabın sonlarına doğru asıl zenginliğin maddi değil sahip olduğumuz bireylerden geldiğini söylüyor. Ailemiz, değer verdiğimiz herkes bizim en büyük zenginliğimizdir. Bunu, kendisinin geçirdiği zor bir zamanda yardımsever bir insan tarafından fark ediyor. Adam ona cüzdanındaki son yirmi doları uzatıyor, Tom kabul etmiyor. Adam ise ona kocaman bir aileye sahip olduğunu ve bunun kendisinin en büyük zenginliği olduğunu söylüyor.
Özetle bu kitap bana beklediğimden fazlasını verdi. Bazen hayalini kurduğumuz o hayata sahip olduğumuzda aslında o kadar da mutlu olmayacağımızı fark edebiliriz.
Ayrıca Harry Potter setlerindeki anılarını okumak çok keyifliydi. Diğer oyuncuların Tom ile ilişkisi, Tom'un bitmek bilmeyen haylazlıkları ve çok daha fazlası...
Kesinlikle beklentimi karşılamadı. Kitap ilk 250 sayfası ile sıkıcıydı ve zaten toplamda 327 sayfa. Çok durağandı, olayları yeteri kadar iyi değildi ve heyecanlı değildi. Ortaokul ve liseye gidenler için uygun bir kitap diyebiliriz.