yanlışa kapılıp gidebilicek bir yaprak tanesiyim. Rüzgarın yön verdiği duygularımın kölesiyim. Dışardan bir etki olmadan bir hiçim aslında. Biraz su biraz güneş olsa mesela. Tam da şuanda yeşertse tüm filizlerimi. Bir tohum tanesinden dönüştürse beni bir meyveye. Tadım olsa mesela. Hiç kimsenin tatmadığı bir tat. Aslında öyle değil miyim biraz. Kime açtım ki kendimi bugüne kadar tüm benliğimle. Kim tanıyor ki beni tam anlamıyla. Hangi kendinden vazgeçmiş baktı ki tadıma. Beni ben olduğum için istedi ki yanında...