Yasemin dayanış

Yasemin dayanış
@Ysmnko
Bir garip memure
Lisans
Manisa
17 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Yasemin dayanış

, bir kitabı yarım bıraktı
Jack London
7.8/10 · 26,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Yasemin dayanış

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
6 günde okudu
·
2025 7. kitabı
Şule Toptaş
8.8/10 · 924 okunma
“İçine girip yatınca tabut olduğunu göremiyorsun,herhangi bir yerde yatmaktan farksız .”Tahta işte adına tabut dersen tabut ,kutu dersen kutu olur.Keşke sihirli bir ağacım olsa,ağaçtan evim .Kaçmak istediğimde kapıdan giriversem ama ben girince kapı görünmez olsa kimse bulamasa beni ….
Sahi o zaman hayat çok sıkıcı olmaz mı ??
"Bizim de ürpertici bir hikayemiz olsa güzel olmaz mı be ?" "Bilmem ,çok ürpermezmiyiz sence ?" "Ürpeririz ama hiç ürpertici bir şeyler yaşamadan da ," "Hayat çok sıkıcı olmaz mı ?"
Eve dönüşler
Sormuşlar ki 'Nihayet nedir ?' diye ,demiş Rücu eylemektir başladığın yere '...