📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İçine girip yatınca tabut olduğunu göremiyorsun,herhangi bir yerde yatmaktan farksız .”Tahta işte adına tabut dersen tabut ,kutu dersen kutu olur.Keşke sihirli bir ağacım olsa,ağaçtan evim .Kaçmak istediğimde kapıdan giriversem ama ben girince kapı görünmez olsa kimse bulamasa beni ….
"Bizim de ürpertici bir hikayemiz olsa güzel olmaz mı be ?"
"Bilmem ,çok ürpermezmiyiz sence ?"
"Ürpeririz ama hiç ürpertici bir şeyler yaşamadan da ,"
"Hayat çok sıkıcı olmaz mı ?"