Sezgi

Aşk bitmek zorundaydı. O kadardı işte. Herkes bu gerçeği bildiği halde âşık olmayı sürdürüyordu. Galiba hayat da benzerdi. Hepimiz bir gün bitmesi gerektiğini biliyor ama sonsuza dek yaşayacakmış gibi davranmaya devam ediyorduk. Aşk gibi hayat da güzeldi *çünkü* bitmesi gerekiyordu.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sezgi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
8 günde okudu
·
Okunma: 11 Ocak 2026 00:00
·
2026 5. kitabı
Genki Kawamura
7.8/10 · 2.312 okunma
Puan vermedi·360 syf.··
2026 4. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2026 00:00
Okurken ilk iki kitaba göre daha gergin olmamın sebebi, Millie Enzo onu aldatıyor mu diye endişelenip dururken "arkaplanda çocuklara bir şey mi oluyor?" düşüncemdi ve keşke haklı çıkmasaydım. Neyse ki çok büyük bir şey olmamış. Millie'nin ilk iki kitaptaki gibi zeki ve açıkgözlü olmasını beklerdim ama annelik ve sıradan bir hayat yaşamak onu yumuşatmış normal olarak. Yine de sinir olduğu şeylere sürekli susmasını ve alttan almasını okumayı tercih etmezdim, keşke yine daha çok soran ve sorgulayan tavrında olsaydı çevresine karşı. -En azından karşı komşusuna 2 laf edebilirdi- Böylece olayları önceden görebilirdi. O adamı kendisinin öldürmediğini Ada'nın öğrenmesini çok isterim daha 11 yaşındayken böyle bir yükle yaşamak kim bilir onu ne hâle sokar çok üzülüyorum düşündükçe, sanki gerçekmiş gibi. Yazar istese 4.kitapta gelir hatta bu seri çocuklarıyla bile devam eder diye düşünüyorum. Keşke hemen 3.kitapta bu kadar sene atlamasaydı :( Millie'yi çocuklarıyla, eviyle okumak çok güzeldi. Bu seri komple çok sürükleyiciydi ve her kitabını maksimum 2 günde bitirdim, yazarın eline sağlık. Ayrıca ilk kitaptan Cece'nin gelmesi ve Nina'nın bahsedilmesi çok güzel olmuş. Cece'nin Enzo'ya değil Millie'ye daha minnet dolu olmasını beklerdim sonuçta annesini Millie kurtarmıştı ama ne yapalım artık.
Hizmetçi İzliyorFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20245,2bin okunma