“Gül” Seyr i Aşk “

“Gül” Seyr i Aşk “
Seyr-i Aşk öyle bir yolculuktur ki aşk yolunda her adım hiçliğe atılır .
Fesat insan hayırlı olsun demez ne kadara aldın diye sorar ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes ölüp gidiyor bir sen mi yaşayacaksın Ha iki gün fazla ha iki gün az yaşayacaksın Ateşte kül toprakta gül olacaksın Mühim olan yaşarken insan olacaksın …
Öfkem yerinde de gayretim yok .
Gitmeye kararlı olanın karşısında asla boyunu eğme Bilmez misin cenaze namazında secde olmaz .
Boşuna yobaz felan deme filmin sonunda helvan kavrulurken Yasin’i biz okuyacağız…