“Gül” Seyr i Aşk “

“Gül” Seyr i Aşk “
Seyr-i Aşk öyle bir yolculuktur ki aşk yolunda her adım hiçliğe atılır .
Maşallah dediğim 3 gün yaşamıyor ya En son ne iyi dedim şimdi kötü olduk İnsan ne yaparsa kendi ağzıyla yapıyor net .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan ulaşamadığı her şeyin delisi Ulaştığı her şeyin nankörüdür Pablo Neruda
Bi hocam şöyle demişti Onlar tonlarca haram yese dokunmaz , Sen niyet etsen zehirlenirsin . O kadar doğru ki şimdi anladık .
Adamlar var kadınlar var Ama insan olanlar çok az .
Kitaplar pahalandıkça sanal kitap devrimi başladı bu üzücü bir durum ama teknoloji nin de yararlarından faydalanmak lazım 😉