Visal-i Hak

Visal-i Hak
@Yucele8619
"Bize gözün değil, gönlün gördüğü yürek gerek. Düşlerdeki tabir değil, gerçeğe vuslat gerek..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mum olmak kolay değildir.  Işık saçmak için, önce yanmak gerek.. -Mevlana
Baki kalan bu kubbede bir hoş seda imiş. - Baki 
Âşık öldü diye sala verirler. Ölen bedendir, âşıklar ölmez.
AIime sormuşIar: Üstün başın niçin perişan? AIim yanıt vermiş: İçimi düzeItmekten fırsat buIup da dışımı düzeItemiyorum.