Aşk nedir diye sordum bir büyüğe?
Aşk diye bir şey yok dedi
Sevgi var dedi
Yüreten ise sevgi
Karşılıklı ise Sevda (şimdi adı Aşk)
Karşılıksız ise Kara sevda (şimdi adı Platonik) olur dedi
sevdim ben
bedeni değil yüreği
sevdim ben
sözlere değil gözlere
değer verdim ben
bu sevdada ki imkansızlığa
rağmen sevdim ben
sonu hüsran
olduğunu bile bile
içim kanaya kanaya
sadece sevdim ben
uyumayı rüyalarımda
seni görme Dua'sı ederek
sevdim ben
içinde sen varsın diye
umut etmeyi
seni hatırlatıyor diye
özlemi sevdim ben
karşımdaymışcasına
resmine bakarak
hayal kurmayı sevdim
Yazdıklarım
Yaralı bir vedadır aslında
Sensizliğime
Avaz avaz bağıran
Gözlerime iyi bak
Sende kalan
Bakışlarıma
Bırak kaybolayım
O güzel yüreğinde
Kimse bilmesin
Senden başka yerimi
Yüreğim Yüreğinde
Misafir kalsın olur mu
_Gerçekler hayal değildir..
Ama hayaller
Dua ile gerçek olabilir
Gönül diliyle
27/08/2021