Seda

Seda
@Yuruyenkivi
'Sevseydi çabalardı diye düşündü kadın..'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
daldığın hayallerde boğuluyorsun ama hiç çırpınmıyorsun.
Kokusunu bilmediğin birinin kokusunu özler mi insan hiç..
Herkes sevdiğini ne güzel anlatmış, ben seni anlatamayacak kadar çekmişim içime..
Şiddetle başlayan hazlar şiddetle son bulurlar.. Ölümleri olur zaferleri.. Öpüşürken yanıp tutuştan ateşle barut gibi..