Seda

Seda
@Yuruyenkivi
Şu an Aynı şehirde birbirini çok iyi tanıyan iki yabancıyız.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Aşık olmayın efendim. Sevin ancak aşık olmayın. Birini sonsuza kadar sevebilirsiniz fakat birine aşık olursanız ; O aşk sizi sonsuza dek tüketir, maalesef ki hiç bir gerçek aşkın mutlu sonu da yoktur efendim. Bu yüzden kavuşamayacağınız biri için yanıp tutuşmayın..'
Ne hallere gelmişiz..
"O benim" dediğimiz günlerden bir haber..
Bu benim hatam ne yapsam olduramadım..
Müzik