Yusufdemir_1905

Yusufdemir_1905
@Yusuf_demir63
Yalnızlığın içinde seni arıyorken Uzak yolların üstünde, bana gel derken Sensizliğin içinde gönül feryat ederken Uzun zaman sonra seni unuttum derken Feryadımı duyupta gelmeni istemem...
Reklam
İnsan işte iyi davrandın mı çabuk unutur.