İnsan bekler,neyi beklediğini bilmeden de bekler ...İnsan sevinir ,neye sevindiğini bilmeden de sevinir...İnsan endişelenir,neye endişelendiğini bilmeden de endişelenir...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sırf dünyalık sermayesinin eriyip gitmesi karşısındaki telaş ve endişesi aklımı başımdan aldı çünkü onun sermayesi eridikten sonra bir daha temin edilebilir ama bizim ömür sermayemiz eriyip gidiyor ve bir daha temin edilemez.Asıl telaşa ve endişeye kapılması lazım gelenler bizleriz"
Cenab-ı Hakk,kainatla bir bütün olarak ilgilendiği gibi seninle de aynı bütünlük içerisinde ilgileniyor.Bu bütünlüklü ilişki hiç kaybolmadan ,hiç kesintiye uğramadan ilelebet devam ediyor.Camiye girince başlayan ,camiden çıkınca biten,ibadetle başlayıp ibadetle sona eren bir ilişki değil bu.Sen Allah'a yöneldikçe kurulan,yönelmedikçe bozulan bir ilişki de değil.