Yusuf

Yusuf
@Yusufgoodmann
''İnsan ruhunu yitirdikten sonra dünyalar onun olsa neye yarar.''
Reklam
Birini çok şevmişsem, adını asla başkalarına söylemem. Onlara ait bir parçayı başkalarına teslim ediyormuşum gibi gelir bana.
Aşık olmak demek insanın kendi kendini aşması demek.
İnsanoğlu kendini fazla ciddiye alıyor. İnsanlık tarihinde işlenen ilk günah budur. Mağara insanı gülmeyi bilseydi, tarih çok daha farklı gelişirdi..
Reklam