Sen çok güzelsin ,sevgilimle gidemem senin yanına diyende oldu sonra öğretmen sırf fiziğin güzelmiş dediği için sınıfın kızlarının bana düşman olduğu da oldu ama ben takmadım.Yıllarca kendimde sorun olduğunu düşündüm ama asıl onlarda sorun vardı.Hayatımda kimseyi kıskanmadım (kızları yani) kendimle barışık biriydim.Ama kızların beni ksıkandığını eziklemeye çalıştıklarını şu davranışlarından anladım;
Giydiklerimi eleştirirlerdi,uzun çorap giydim diye hsshshsh dalga geçenler üstelik kış günü shshhshssh manayk mısınız dedim bu kadar aşağılaşacağını düşünmemiştim demiştim kış gününde erkekleri (afedersiniz ama ) götünü b@şını açarak mı etkilemeyi düşünüyorsun demiştim.Evet erkekler sadece güzel kızlara bakar ama ben hayat dolu olduğum için de beni sevenler vardı onlar gibi sahte değildim.Kendimi sevdirmeye çalışmadım.Beni kendi halimde seven sevsin bende severim.Ama başka biri olmam değiştirmem kendimi.Yani kızlar sizde siz olun size yöneltilen ön yargıları yıkın.Ben bunu çok çektim hala da çekiyorum ama size o lafı söyleyenlere hakettiği lafı söyleyin direk.Daha bu anlattıklarım kolay şeyler.Daha pek çok zorluk yaşadım üstesinden kalktım.Ben kalktım ya sen hayli hayli kalkarsın.Kimseyi dinleme asla!
Ben farklıyım ve bununla utanmıyorum sende utanma farklı olmak güzeldir :)
youtube.com/shorts/jHY-48DLBM8