Betül

spy x family 9. bölümdeyim sadece 2 bölüm kaldı VE HAFTADA 1 KEZ YB GELDİĞİNİ ÖĞRENDİM SAKA MİDİR
Edebiyat
kalpkıran isimli okura yanıt verildi
Betül
ben zaten mangasını okuyordum yarım bırakmıştım devam edicem şimdi
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?