Betül

11. sınıfa geçmesine rağmen pandemi yüzünden 9. sınıfı yandığı için oturup 9. sınıf konularını çalışan o kız..
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir tane lise animesine başladım hayatımda bu kadar sarmayan bir anime izlememiştim ama devam edicem zaten 1 sezon ((( lise animeleri hiç benlik değil ya
Edebiyat
spy x family 9. bölümdeyim sadece 2 bölüm kaldı VE HAFTADA 1 KEZ YB GELDİĞİNİ ÖĞRENDİM SAKA MİDİR
Edebiyat
hala izleyecek anime bulamadım saka gibi
Edebiyat
izleyecek anime bulamadığım için aot'a tekrar başlasam çok mu abartı olur?
Edebiyat