''...Bezen en xoş tebietli, lakin zeif esebli adamlarda bele hal olur: onlar ne qeder xoş tebietli olsalar da, öz keder ve hiddetlerine qapılır, bundan hetta hezz alırlar; her nece olsa, heç teqsiri olmayan, çox vaxt da en yaxın adamlarına, lap onları incitmeli de olsalar üreklerindekini açıb söylemek isteyirler. Meselen, qadınlarda ele bir hal olur ki, heç kes onları incitmese de, heç bir bedbextlik üz vermese de, bezen onlar incimek, bedbext olmaq ehtiyacını hiss edirler...''