Elvin Zeynallı

Elvin Zeynallı
@ZET85
''...Bezen en xoş tebietli, lakin zeif esebli adamlarda bele hal olur: onlar ne qeder xoş tebietli olsalar da, öz keder ve hiddetlerine qapılır, bundan hetta hezz alırlar; her nece olsa, heç teqsiri olmayan, çox vaxt da en yaxın adamlarına, lap onları incitmeli de olsalar üreklerindekini açıb söylemek isteyirler. Meselen, qadınlarda ele bir hal olur ki, heç kes onları incitmese de, heç bir bedbextlik üz vermese de, bezen onlar incimek, bedbext olmaq ehtiyacını hiss edirler...''
Sayfa 80·Kitabı okudu
Reklam

Elvin Zeynallı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·808 syf.·
41 günde okudu
·
2019 7. kitabı
Theodore Dreiser
8.6/10 · 269 okunma
''...O zerifdi, adama tez inanırdı, özü de ağciyerdi; qetiyyen iradesi yox idi. Körpe uçağı aldatmaq, incitmek günah olduğu kimi, onu da aldatmaq ve incitmek günahdı, hem de adamın ona yazığı gelerdi. O, öz yaşına göre çox sadelövh idi, esl heyatdan başı çıxmırdı; yeqin, o, qırx yaşında da heyatı bilmeyecekdi. Bele adamlar, adeten, bütün ömürleri boyu uçaq olub qalırlar...''
Sayfa 53·Kitabı okudu
''...Heyatda her şeyin bezen tezlikle bir neticeye getirib çıxaracaq şekilde düzelmesi qeribe deyilmi? Sanki facieler de, bitkiler ve çiçekler kimi, balaca bir toxumda gizlenir ve hansısa bir qüvve ise onların birden-bire inkişaf etmesine yardım ederek, felaketi tekamüllüye çıxarır. Bezi adamların heyatı tekamüllüye getirib çıxarır. Bezi adamların heyatı cehennemde açılmış ve onun bütün ateşi ile yanan güllerdir...''
Sayfa 593·Kitabı okudu
''...Dostluq çox hallarda müeyyen niyyetler, xudbin meqsedler, her cür hiylelerle elaqedardır. Axı çox vaxt adam mövqece özüne beraber olanlarla dostluq edir. Yaxın dost deyilen bir dost varmı? Heyatda bexti getirmeyen bir adamı uzun müddet özüne dost hesab ede bilersenmi?...''
Sayfa 576·Kitabı okudu
Reklam