ZEYNEP ÇELİK

Tarihi eserler, binlerce yıl önce yaşamış insanların bizlere yolladığı elektronik postalardır.
Sayfa 147
Reklam
" Bazen insan, fazla göze batmamak için bazı konularda kendini geliştirmek istemez. Kendini geliştirmiyorsan da kayboluyorsun demektir." Bu da ne demekti şimdi? "Diğer insanlara benzemeye çalışırsan kendin olmayı beceremezsin, demek."
Sayfa 130
"Yolumu kaybettim. " dedi. "Ne iyi yapmışsın. " dedi kadın gülerek. "Yolunu kaybetmeyenler hep aynı yolda yürüyüp dururlar."
Sayfa 124
İnsanlar acımasızdı. Doğanın kendini savunacak dili yoktu. Onu, insanların yapacağı kötülüklere karşı savunmak yine insanlara kalıyordu. Keşke şu ağaçlar, otlar, kuşlar, kelebekler konuşabilseydi de dertlerini anlatabilseydi.
Sayfa 123
Reklam