" Bazen insan, fazla göze batmamak için bazı konularda kendini geliştirmek istemez. Kendini geliştirmiyorsan da kayboluyorsun demektir."
Bu da ne demekti şimdi?
"Diğer insanlara benzemeye çalışırsan kendin olmayı beceremezsin, demek."
İnsanlar acımasızdı. Doğanın kendini savunacak dili yoktu. Onu, insanların yapacağı kötülüklere karşı savunmak yine insanlara kalıyordu. Keşke şu ağaçlar, otlar, kuşlar, kelebekler konuşabilseydi de dertlerini anlatabilseydi.