Gece

Gece
Hayalimin ayağı yere değmiyor henüz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tam siyah ya da tam beyaz insaların gözünden gri renkli insanlar:
Ya iyiydim ya da kötü. Ya seviyordum ya da nefret ediyordum. Başka türlüsünü becerebilen insanların ne kadar sıkıcı olduğunu düşünüp duruyordum. Onlarla dalga geçiyordum.
Sayfa 24
Gece
Aslında ben insanların beyazı ya da siyahı ağır bassa bile tek renk olamayacağını düşünüyorum..:) Açık gri, koyu gri olabilirler.