" Kimse hiçbir sebebi yokken aniden, isteyerek veyahut bilerek delirmez; bu yalnızca ötekilerin varlığıyla gerçekleşir. İnsanı delirten, bir başka insandır. Ötekinin bıraktığı acının, hayal kırıklığının, nefretin ve belki de mutluluğun iziyle deliliğe ilk adımını atar insan. "
" İstemediğimiz zaman sayfaları çevirip diğer güne geçebileceğimiz bir kitap değildi hayat belki ama sayfa değişene kadar neler yapabileceğimiz bizim elimizdeydi..."