zuzu•zuzy

zuzu•zuzy
@Z_T_Knigth
《°•☆~○~☆•°》 “Son bir kez daha ama daha fazla değil.” ☆ミ Züleyha, anlamı su perisi olan ♪ #BuKızGeriDönmeyeÇalışıyor
Reklam
Mükemmel denk geliş;
Son zamanlarda Canavarlar da Hüzünlüdür ve Veyl 2 - Şeytanın Yancısı okudum ikiside ikinci kitap ve serilerin bitmesine bir kitap kaldı. Ama bu iki kitapta öyle bir bitti ki burdan dönüşümüz nasıl olur asla bilemiyorum. Ve öyle bir durumdayız ki iki kitabın sonunda da erkek karakterlerden nefret ettim. Kızlarım onları affedecek mi affedecekse nasıl affedecek çok merak ediyorummm!

zuzu•zuzy

, bir kitap okudu
9/10
·560 syf.·
Beğendi
·
2026 4. kitabı
N. G. Kabal
8.6/10 · 400 okunma
Veyl 2 - Şeytanın Yancısı okudun ve sonu the winner takes it all şarkısı gibi hissettiriyor. open.spotify.com/track/0hByIDFmd...
Müzik