Son zamanlarda Canavarlar da Hüzünlüdür ve Veyl 2 - Şeytanın Yancısı okudum ikiside ikinci kitap ve serilerin bitmesine bir kitap kaldı. Ama bu iki kitapta öyle bir bitti ki burdan dönüşümüz nasıl olur asla bilemiyorum.
Ve öyle bir durumdayız ki iki kitabın sonunda da erkek karakterlerden nefret ettim. Kızlarım onları affedecek mi affedecekse nasıl affedecek çok merak ediyorummm!