zuzu•zuzy

zuzu•zuzy
@Z_T_Knigth
《°•☆~○~☆•°》 “Son bir kez daha ama daha fazla değil.” ☆ミ Züleyha, anlamı su perisi olan ♪ #BuKızGeriDönmeyeÇalışıyor
2025 dump(’-’*)♪
En verimli geçen yıldı ama geçen senenin tadını veremedi🫤
2025 Okuma Raporları
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
open.spotify.com/track/4nguD9hn6... Bu iki çocuğun hikayesi (This is a story about two children) Duyulmak için saklanan biri (One who hid to be heard) 🌓
Anne with an E
Uzun zamandan beri Anne with an E dizisini izliyorum. Biliyorum uzun zaman alacak bir dizi değil ama ben dizileri çok yavaş izleyen birisiyim:) Bugün ilk defa üst üste 4 5 bölüm izledim o da haftasonu dizi izlemek yerine ders çalışayım diye. Çünkü biliyorum aklım sürekli ondan olacaktı ve ders çalışmak yerine dizi izleyecektim. Şimdi izledim aklım kalmamış oldu. Neyse konumuz bu değil. Konumuz dizinin ne kadar güzel olduğu. Evet biliyorum dizi çok yavaş ilerliyor ve bazı yerleri sıkıcı ama denemeniz gerekiyor. Bazı bölümler arası uzun bir süre boyunca izlemek istemiyorsunuz. Anne karakterinin davranışları size saçma geliyor ve katlanamıyor gibi hissediyordunuz ama aslında her şey Anne’i anlamaktan geçiyor. Onun geçmişini ve her şeye rağmen bir şeylere tutunmak istemesini izledikçe anlıyorsunuz. Bazen bazı seçimler yapıyor ve sonucunda çok kötü şeyler oluyor ve Anne’in neden böyle davrandığını anlamıyorsunuz çünkü onun yerinde olsaydık böyle yapmazdık. Diğerleri gibi sesimizi çıkarmaz ve kenarda otururduk. Olayın uçu bize dokunmadığı süreçe sorun olmaz hatta olayın içindeki kişilerle dalga bile geçebildik. Çünkü Anne’nin savunduğu şeyler o dönem için ayıplanacak ve dalga geçilecek şeylerdi. Ona rağmen Anne durmadı. Hep haklının hakkını savundu. İlk başta onu kimse sevmiyordu, herkes onun çok konuştuğundan şikayet ediyordu ama sonra herkes onu sevdi ve hikayelerini dinlemek için can attılar. İşte Anne buydu. Herkesin onu yargılamasına rağmen kendini değiştirmeyen hep doğruyu arayan kişiydi. Yanlış hatalar yapmış olabilir, aptal hatalar yapmış olabilir. İzlerken bende bunları yargıladım ama sonra fark ettim ki Anne için doğru olan buydu. Ya da ona verilen seçenekler arasında ona doğru gelen buydu. Hepimiz hayatımızda yanlışlar yaparız. Yanlış seçimler yaparız ve
Dizi/Film
Uygulamaya girince karşıma direk Gümüş Yürek 3 hakkında alıntı çıkıyor. DURUN ARKADAŞLAR BEN DAHA KİTABI ALMADIM!