zuzu•zuzy

zuzu•zuzy
@Z_T_Knigth
《°•☆~○~☆•°》 “Son bir kez daha ama daha fazla değil.” ☆ミ Züleyha, anlamı su perisi olan ♪ #BuKızGeriDönmeyeÇalışıyor
Aralık TBR'ı yapmadan 2026 TBR listesi:
Aralık kısa bir zaman dilimi. Ve ona TBR yapacağıma 2026'ya yaparım dedim. Bence mantıklı bir karardı( ^∀^) İşte karşınızda 2026 da okumak istediğim yeni kitaplar; İthaki'nin karanlık kitaplık serisi... Kitaplar hakkında çok bir bilgim olmadığı için direk kitap koymak istemedim. Hainin Mührü 1 Gölge ve Kemik ...Herkes kargalar meclisini çok merak ederken ben bu kitabı merak ediyorum (no linç) Haşhaş Savaşı Cam Şato ...İlk kitabını okusam da yeter. Eğer Kötü Olsaydık Hapishane Şifacısı Tırpan Hobbit ...Yüzüklerin efendisi gözümü korkutuyor ama Hobbitle başlasam fena olmaz. İvan İlyiç'in Ölümü Notre Dame'ın Kamburu Zümrüt Denizli Tress Nehrin Bildikleri Babil Dorian Gray'in Portresi Cinder Mitoloji kitapları... Hala nasıl bir sırayla okumam gerektiğini anlamadım için bir başlangıç kitabı koymadım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2025'te başladığım seriler(’-’*)♪
Daha yıl bitmedi biliyorum ama şu an canım sıkıldı. Eğer yeni bir seriye başlarsam buratı düzenlerim. HGOİ 🌠 Lordlar ve Varisler _Ocak Krallar Ve Soytarıları _Mayıs Ejderha ve Yıldız _Ağustos Deliler ve Cellatlar _Kasım Efsaneler ve Lanetler _2026?¿ Hizmetçi 🧹 Hizmetçi _Şubat Hizmetçinin Sırrı _Şubat Hizmetçi İzliyor _Nisan Peri halkı🧚‍♀️ Zalim Prens _Şubat Lanetli Kral _Şubat Hiçliğin Kraliçesi _Mayıs Elfhame Kralı Öykülerden Nefret Etmeye Nasıl Başladı _Ağustos Veyl🩶 Veyl - Kötülerin Şehri _Mayıs 2) ?¿ 3)?¿ Her kimsen🏀 Her Kimsen 1: İlk Set _Haziran Her Kimsen 2: Son Set _Haziran Caraval🎩
2025 biterken...
Sizlerle bir 2025 dump ı yapmak istedim. Bu yıl beni her ne kadar üzdüyse de çok şey öğrettiğini hissediyorum. Ve yaşadığım şeyler beni bencil yaptı ama bu bencillik üst seviye değil. Bahsettiğim şey karşı taraf verirse bende veririm ama karşı taraf uğraşmazsa bende uğraşmam. Biliyorum belki bazılarınız için bu bir bencillik değildir ama benim için öyle. Ben sürekli sevilmek için uğraşan ve herkesin derdini anlatabileceği birisi olmak isterdim. Dim çünkü artık istemiyorum. Herkes bana derdini anlatırken ben kimseye derdimi anlatmadım. Hep içimde tutum. Ama geçenlerde okulda yaşadığım bir olayla tüm dengem sarsıldı. Sinir küpü oldum ve ben sinirlendiğimde çok ağlayan bir insanım. Arkadaşlarımızla yaşadığımız olay sınıf öğretmenine uzanınca benimle konuşmak istedi. Ve ben uzun zamandan beri içimde sakladığım her şeyi konuştum. Hoca beni dinliyor ben anlatıyorum ve o an gerçekten rahatladım. İlk defa birisinin bana üzüldüğünü hissettim. Ben başkalarını düşünmekten kendime üzülememişken başka birisinin bana üzülmesi ve destek vermesi, kendimi kötü hissettirdi. Ben neden kendime değer vermiyorum dedim. Hep kendimi sevdiğimden bahsederim ama çoğu zaman bu bir yalandır ve bu yalan en sonunda gün yüzüne çıktı. Günün sonunda karanlıkta tek başıma yatakta yatarken ruhumla baş başayım, bedenimle tek başımayım. Madem bu kadar yalnızım o zaman neden başkaları? Neden ben değilde başkaları öncelik dedim ve şu an bu farkındalıkla bunu yazıyorum. Bu hem ileri ki yıllarıma ders hemde bir daha yapılmamaya çalışılacak bir hata.

zuzu•zuzy

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2025 00:00
·
2025 33. kitabı
Mehmet Rauf
7.6/10 · 3.347 okunma
Dürüm ister misiniz?¿
Evettt uzun zamandan beri bir güncelleme yapmıyordum. Nasılsınızzzz Bu aralar çok kitaba başladım ve devamını getirmedim ama hiçbiri kasıtlı değildi. Mesela Od kitabını ben internetten okumaya başladım hoca ödev olarak vermişti ve sonra kitapta o kadar altını çizmek istediğim yer oldu ki bende şimdilik bırakıp kitabı alınca okumaya karar verdim. Birde Atlas Altılısı kitabına başlamıştım ama kitabın bana pek hitap etmediğini fark ettim. Kitap türünün değil kitabın. Belki ilerlesem olaylar daha farklı olabilirdi ama zaten bu kitabı da internetten okumaya başlamıştım ve internetten kitap okuyorsam bu kitaplar eğlenceli ve sürükleyici olmalı ama bu kitaptan böyle bir şey alamadım. Belki hayatımın başka bir döneminde tekrar karşılaşırız ama şimdi değil hsshshslsjdgd Kasım ve aralık aylarında okumam gereken ödev kitaplar var: Define ve Vadideki Zambak Bunların haricinde elimde farklı fantastik seriler var. Tam olarak 3 tane... Ama bu yeni serilere başlamadan önce serilerimi bitirmek istiyorum. Mesela gümüş yürek 3 ve veyl 2 gibi... Bu iki kitap kaç aydır çıkmadılar var ya. Onlar yüzünden ne yapacağıma karar veremiyorum. Bu olayda yazarlara asla kızmıyorum kesinlikle çünkü kitap onlardan çıkalı çok oldu ama yayınevleri bir türlü sırayı onlara getiremiyor maşallah. Bunlar haricinde almak istediğim: Efsaneler ve Lanetler, Canavarlar da Hüzünlüdür, Gücün Hassas İplikleri kitaplar var. Bunların haricinde bir şeylerde izlemek istiyorum. Önceden çok şey izlerdim ama film dizi izleme alışkanlığımı kaybettim. Başladığım dizileri bitiremedim mesela ama halledecem, bunu da yapacaz, bunu da başaracaz. O yüzden no dert no sıkıntı diyerek sizlere iyi günler diliyorum☆ミ