İyi kötü bir hikayem var başaramamış olarak bazen kendimi suçluyorum ama düşündüğüm zaman kaybettiğim çok birşey kalmıyor yanlış insanlar hariç, biliyor msun olric bazen diyorum insanların gerçek yüzlerini görmeye değerdi.!
beni en çok sevdiklerim terketti kimisi mahkeme diye kimisi iflas etti diye ama unuttular ki ben küllümden doğarım tekrar yeşeririm her şeyimi fazlasıyla elde ederim ama bu sefer siz olamayacaksınız tek başıma olacağım…