Zabihullah Amani

Zabihullah Amani
@Zabiamani
İyi kötü bir hikayem var başaramamış olarak bazen kendimi suçluyorum ama düşündüğüm zaman kaybettiğim çok birşey kalmıyor yanlış insanlar hariç, biliyor msun olric bazen diyorum insanların gerçek yüzlerini görmeye değerdi.!
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Zabihullah Amani

, bir kitabı okumaya başladı
Zeus Kabadayı
8.2/10 · 210 okunma
Var bizimde bir hayalimiz mesela iyileşmek gibi 🤨
Ben sinirimi rahat rahat boşaltıyorum vücudun ne olacağı Kendine bağlı 😉
beni en çok sevdiklerim terketti kimisi mahkeme diye kimisi iflas etti diye ama unuttular ki ben küllümden doğarım tekrar yeşeririm her şeyimi fazlasıyla elde ederim ama bu sefer siz olamayacaksınız tek başıma olacağım…