Her şeyin bitmesini isteyecek kadar şiddetli acılar hissettiğim anlar oldu. Ama geriye çekilip baktığımda,onlar yalnızca ışığı vurgulayan birer gölgeydi.
Umut ve mutluluk aynı değildir. Umutlu olmak için mutlu olmanız gerekmez. Daha çok geleceğin bilinmezliğini ve o geleceğin bugünden daha iyi olabilecek versiyonları olduğunu kabul etmeniz gerekir. Umut,en temelinde,olasılıkların kabulüdür.
Bir şeyler elimizden alındığında,geride kalan şeyler daha değerli olur. Yalnızca görünürlükleri değil,yoğunlukları da artar. Genişlik azaldıkça,derinlik artar.