Allah'ım...
Bazen öyle anlar geliyor ki, içimde koca bir sessizlik büyüyor.
Ne gülebiliyorum, ne anlatabiliyorum, ne de suskunluğumun sebebini ifade edebiliyorum.
Ne taşıdığım yükü hafifletebiliyorum, ne de unutur gibi davranabiliyorum.
Ne kırgınlığımla savaşabiliyorum, ne de yalnızlığımla baş edebiliyorum.
Yaşama hevesimi çalıp yine beni suçladılar, Allah'ım...
Sadece sana sığınıyorum.
Sen onar kalbimi...
Sen sar ruhumu...
Sen dağılan yanlarımı bir araya getir... Çünkü ben artık toparlanamıyorum.