Zarfyolcu

Zarfyolcu
@Zarfyolcu_
İyilik iyidir.
Kendiniz olmaktan vazgeçmeyin..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aslında başka şeyler hayal etmiştim tabi ama.. Olsun.. Var mı öyle pat diye hayale ulaşmak? Neler yaşadım, ne insanlar tanıdım. Çoğunu unutmuş olsam da unutuşun bile bir cazibesi var bence. İnsan biraz da zamanın içinde süzülmeli, iyi ve kötü anıları birbirine karışıp belirsizleşmeli ve silinip gitmeli. Silinmeyecek olanlar da var tabi, zamana bir çentik atmak..." //Ahlat Ağacı
Allah'ım... Bazen öyle anlar geliyor ki, içimde koca bir sessizlik büyüyor. Ne gülebiliyorum, ne anlatabiliyorum, ne de suskunluğumun sebebini ifade edebiliyorum. Ne taşıdığım yükü hafifletebiliyorum, ne de unutur gibi davranabiliyorum. Ne kırgınlığımla savaşabiliyorum, ne de yalnızlığımla baş edebiliyorum. Yaşama hevesimi çalıp yine beni suçladılar, Allah'ım... Sadece sana sığınıyorum. Sen onar kalbimi... Sen sar ruhumu... Sen dağılan yanlarımı bir araya getir... Çünkü ben artık toparlanamıyorum.