Burada yazık eden bir kişi var oda insanlıktan, aşktan, sevgiden nasip alamayan biri. Naçizane tavsiyem yaptıklarını bir sonrakine anlat ki adam olan zaten 500 metre yaklaşmaz. Hiç onun da vebaline girme bence zira kime ben beni seveni benim sevdiğimi( tabi senin sevdiğin kısmı iddia) ite köpeğe yalakalık için sattım desen uzak durmasını bilir. Ha ben gibi sevgisine yenilip yavşaklık yapar Bi şey diyemem