Zübeyde Başar

3/10
·400 syf.··
2023 1. kitabı
Kısaca konudan bahsedip hemen yorumuma geçiyorum. Adeline güzeller güzeli yazar bir hanımefendidir. Bir gün imza gününde ateşli, tuhaf vs. bir adamın kendisini görmesi ve "Aman Tanrım! Dünya üzerinde başka hiçbir güzel kadın görmedim." demesiyle kızın takipçisi olmasını ve gelişen olayları anlatıyor. Kitap cinselliğin ötesinde bir şiddet ve psikolojik olarak rahatsız edecek öğeler barındırıyor. Bu tarz kitapları sevmeyenler direkt olarak kitabı elesin. Gelelim benim yorumuma. Açıkçası kitabı çok hızlı ve akıcı bir şekilde okudum ancak saçma olan çok fazla nokta vardı. Mafya ve iyilerin dostu olan kötü adam konsepti kitapların hepsi belli noktalarda saçma ama neyse artık denecek öğeler barındırıyor ancak bu kitap Adeline'ın takipçisi olması ve ne hikmetse büyükannesinin de yıllar önce takipçisi olması, esas erkeğin katil olması ama bunu ne kadar ulvi ve halkın huzuru için yaptığına dair tiyatral konuşmalar yapması gibi aşırı gereksiz yerlere de sahip. Aksiyon ve gizem kitabın hızlı okunmasını sağlıyor. Takipçinin kimliği, çözülememiş bir cinayet derken kitap ilerliyor. Adeline ve Zade'in ilişkileri psikolojisi normal insanlar tarafından okunup ciddi alınmazsa zararsız ancak genç, yeterli bilince sahip olmayan biri için aşırı toksik bir ilerleyişe sahip. Cinsellik ve şiddet artık kan dökme, taciz, işkence boyutlarına geliyor. Konu ve gizem kötü değil ama yazarın anlatımı işleri biraz bozmuş maalesef. Adeline ve Zade arasında aşırı tutkulu, bağımlılık düzeyinde bir aşk yazılmak istenmiş ancak detaylar yok ve sadece cinselliğin elli tonunu görüyoruz. Yazarın özel, duygusal bir an yazmaya kalktığı her seferde ya seks ile bitiyor ya da duyguyu okuyucuya geçirmekte sınıfta kalıyor. Sonuç olarak kitabı çok merak ediyorsanız tüm bu öğeleri göz önüne alarak okuyun ancak
Adeline’ın PeşindeH.D. Carlton · Lapis Yayınları · 20221,455 okunma
Zübeyde Başar
Zade'in kadınları taciz eden adamları işkenceyle öldürüp, kendi de başka bir kadını taciz etmesi de ayrı bir olay. Bana göre tecavüz sahneleriydi onlar.
Reklam
5/10
·448 syf.·
2023 53. kitabı
İki kitaptan sonra sonu nasıl mahvedilir onu okuyoruz . Yurtdışında herkesin en sevdiği kitap son kitaptı benim de beklentim çok yüksekti ama öyle olmadı ilk 120 sayfa da bir şey yoktu zaten ardından olaylar başladı ve çok iyi giderken bir bakıyorsun katil ilk kitapla bağlantısı varmış ve katili kitabın ortasında oğreniyoruz , ve ondan sonraki süreç cidden çok saçmaydı yani iyi kız diyor ama bu kızın neresi iyi kalmış herşeyi yapsın sonra adalet için , sonu da çok saçmaydı zaten okuyucuya bırakmış , ben her zaman demiştim kitap kafanızı yormadan çıtır çerez niyetine okunacak bir kitap, dikkatle bakıldığında o kadar saçma o kadar mantık hataları var ki ve son kitabıyla seri gözümden düştü .
1000Kitap
İyi Kız Ölüme Çok YakınHolly Jackson · Epsilon Yayınevi · 20231,147 okunma
Zübeyde Başar
Aa şokum şaştı şu an.
Puan vermedi
SPOİ VAR!!!!!!!!!!! Kitabi bir günde bitirdim yine çok akıcıydı okurken çok güldüm maral atmaca kalemi zaten muhteşem bana kitaplarında istediklerimi veriyor acıyı sevgi Özlemi daha bi çok duyguyu ama şunu söylemeliyim ki bu kitap’ta bir smut sahnesinin olmasını isterdim kitabi ne zaman şevişecekler diye diye okudum ve o zaman hiç gelmedi bu konuda hayal kırıklığına uğradım……..Marcus hala fav karakterim Emily’ile sevgili olmalarına çok çok sevindim ama edward’la sofia’ya da çok üzüldüm….Vanessa oda ikinci fav karekter zaten ama elijah,Vincent ve hanks’ın daha çok kitapta yer almalarını isterdim..Connar ve Lisa’nın ölümü içimi su serpti..ya o yarı insan yarı yılan bebek çok sevmıştım onu…arkadaşlar ben maral SAN razıyım ve bu seriyi ys’dan daha çok seviyorum okuyun okuturun içinde smut sahneler yok( keşke olsaydı)…
Aşk
Ötanazi Okulu 4Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20234,096 okunma
Zübeyde Başar
Peki Basel'in April'ı öldürmesi...🥲
Yerli yazarlara karşı ön yargılı olduğum maalesef doğru ne okusam elimde sürünüyor,yarım bırakıyorum ya da atlaya atlaya bitiriyorum.Yabancı kitap özentisi değilim,iyi yazılsa çocuk kitabı bile okurum çünkü yazmak yetenek işidir.Bu kitapla ilgili güzel yorumlar okuduğum için kendime ikazda bulunup sıfır ön yargı ve hevesle başlamıştım.Yazarın seçtiği konu ve kurgu güzeldi aslında ,askeri kurgu yazmak herkesin harcı olmasa gerek .Bu konuda araştırma yaptığı da belli amaaaa çok fazla eksik ve sıkıntı var kitapta. Jülide bir doktor,Alp Aslan ise yüzbaşı ve İstanbulda bir şekilde yolları kesişiyor(Neden ,niçin,nasıl? Bilmiyoruz.Hoş ben 200 sayfalara kadar zor dayandım sonra anlatıldıysa bilemem.) ve bir otel odasında birlikte oluyorlar.Bu ilk falso benim için.Tamam hadi olayın başlangıç noktası burası ama bir okusaydık ,bir anlasaydık.Flashbacklerle geçmişe gitseydik.Bunların hiçbiri yok.Sonra bir bakıyorsunuz tesadüfün böylesi birden kendilerini aynı şehirde buluyorlar ve aşık oluyorlar ,yani sanırım:) Ne erkek karakteri ne de kadın karakteri sevemedim.Kadın dengesiz bir seni asla affetmeyeceğim diyor sonra bir bakıyorsunuz neredeyse adamın koynuna girecek, geçmişi çok karmaşık,bir anne muhabbeti var yine anlamıyorsunuz.Kitap boyunca çoğu şeyi ,anlamıyor ve anlamıyorsunuz.Ayrıca Kitaplarda en sevmediğim şeylerden biri sanki Whatsapp yazışması gibi diyalogların olması.Argo,devrik,dağınık…hele konuşma akışları evlere şenlik.Daldan dala,konudan konuya atlanıyor.Gereksiz arabesk cümleler…Çoğu yerde koptum bu nerden çıktı falan dedim.Türk yazarların olmazsa olmazı,ergence konuşmalar,saçma sapan espriler onlardan da nasibimizi alıyoruz tabi bol bol. Kızımız atarlı giderli,oğlumuz maço ve ağzından çıkanı kulağı duymuyor.Bir arkadaşı var Melih diye hele ondan hiçbirşey
Onsra - NarGökçen Koçan · Mythos Kitap · 2023691 okunma
Zübeyde Başar
Ayrıca kapaklardaki bu kalp figürü sıkmadı mı artık?
4/10
4/10
·328 syf.··
2023 427. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 27 Temmuz 2023 07:58
Ahhh bu kitap!!!!İncelemelerde önüme düşen merak ettiğim bir kitaptı ve sonunda yaşamış olduğum reading slump durumuna bir merhem olur diye başlamıştım ama saolsun daha beter oldum.! Yoruma geçersek; Percy ve Sam’in 13 yaşında bir yaz tatilinde başlayan ve yetişkinliğe uzanan hikayesini okuyoruz.Aslında bu tarz yetişkinliğe geçiş hikayelerini çok severim.İnişler,çıkışlar olur ,dram vardır ,ilk aşk vardır ve duygular yoğundur.Bu kitaba o yüzden hevesle başlamıştım.İlk sayfalarda çok içine giremedim sonra açıldı ama bende muhakkak bir patlak verecek korkusu oluştuğu için kitap boyu gergindim. Sam ve Percy çok fazla kafa karıştıran karakterlerdi.Birbirlerini bu kadar sevip açılamamaları, Sam’in pasifliği ve Percy’nin kaprisleri beni yordu.Yazar kitabın başlarında zaten malum şahısla ilgili bir sıkıntı oluşturacağı izlenimini vermişti ama yok canım benim hüsnü kuruntumdur inşallah deyip durdum yine de maalesef tahmin ettiğim şey gerçekleşti. Bazı sınırlar vardır aşılmaması gereken bu evrenseldir, asla ama asla kabul edilemez.Bu kitap o çizgiyi aşmış, sonra nasıl normalleştirildi ve üstü kapatıldı ben çözemedim.Yazarın kurguyu bu şekilde yönetmeyi seçmesi bence kitabı çok fena batırmış.Ben tabi ki bunu hazmedemediğim için 4 verdim.Başka bir şekilde veya kişi ile olsaydı belki tolere edebilirdim.7-8 lik bir kitap olurdu.Benim gibi Midesi hassas olmayanlara önerebilirim.Yazarın bir kitabı daha çevrilecekmiş ,elime düşerse yüksek ihtimal okurum ama inşallah böyle bir facia yoktur. İyi okumalar
Her Yazın ArdındanCarley Fortune · Nemesis Kitap · 2023611 okunma
Zübeyde Başar isimli okura yanıt verildi
Zübeyde Başar
Smy zahmet olmazsa dm aracılığıyla beni bilgilendirir misin? 😂 yoksa çatlarım