"Türk bayrağını indirmeye, Türkiye Cumhuriyeti'ni bölmeye kimsenin gücü yetmezdi. Şehitlik, tüm Türk askerlerinin gözünde kendilerine verilen en üstün unvanken, kimse onlara bir şey yapamazdı. Ölümden korkmayan ölmezdi çünkü."
"Kimse Türk'ü ölümle korkutamaz. Oradakilerin hiçbiri bu vatan için kanının akmasından geri durmaz. Birliğimiz ve içimizdeki bu vatan aşkı daim oldukça, kimse ne ülkemizi ne de bizi bölüp ayrıştırabilir."