öykü.

öykü.
@Zecka
𝑫𝒐𝒏𝒆𝒄 𝒍𝒖𝒙 𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓𝒖𝒎 𝒆𝒗𝒂𝒏𝒆𝒔𝒄𝒊𝒕.
"İnsanlar ölümle tamamlanır. Yaşarken, herkes eksiktir."
Sayfa 40·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Çok gülen insan, aynı zamanda çok ağlayan değil midir?"
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alıntı
"Burada kaldığımız süre boyunca, dolup taşan düşüncelerimin gürültüsünden kaçıp yalnızca yeni geminin yola çıkışını itikat ederek basit bir şekilde yaşayıp geçip gitmenin kötü bir şey olmadığını düşünüyorum."
Sayfa 25·Kitabı okudu
Alıntı
"Ölümün ve yaşamın bir madalyonun iki yüzü olduğu farkındalığına ulaşmam hakkında böbürlenmiyorum ama ölmek de yaşamak da aynı şey değil mi? Her iki durum da aynı derecede acı verici."
Sayfa 14·Kitabı okudu
Alıntı
"Senin gibi yetenekli biri anlar mı bilmiyorum ama dünyada "Benim yaşıyor olmam insanlara rahatsızlık veriyor. Ben lüzumsuz bir adamım," farkındalığı kadar acı veren bir düşünce yok."
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı