Zeha

Zeha
Can evimde bir telaş, Yangın.
Eğer insan aydınlatılacak olursa gerçek çıkarları gözler önüne serilirse o zaman kötü şeyler yapmaktan vazgeçer, iyi ve asil biri oluverirmiş. Çünkü aydınlanıp gerçek çıkarlarının neler olduğunu görünce bu çıkarların yalnızca iyide saklı olduğunu anlarmış
Reklam
Aslında beyler kendimi akıllı görmemin sebebi hayatımda başladığım ve bitirdiğim hiç bir şey olmamasıdır
Herhalde bu insanlar öç duygusuna o denli kapılıyorlar ki bu duygu devam ederken içlerinde başka hiç bir duygu kalmıyor.
En kötüsü de şudur: bilincin temel kurallarina ve bu kuralların doğrudan sonucuna uygun olarak insan hem değişmezdir hem de değişmek için yapabileceği hiç bir şey yoktur
Beni değiştirecek zaman ya da inanç kalmış olsaydı bile değişmeyi reddederdim.
Reklam