Bize ne oldu sahi?
12 asır önce "Türklerin Faziletleri" diye bir kitap yazan Basralı Cahıs bakın ne diyor.
" Türkler dalkavukluk, yaldızlı sözler, münafıklık, gıybet, yapmacıklık, başkasını kötüleme, riya, dostlara karşı kibir, arkadaşlara karşı fenalık ve bidat nedir bilmezler. Çeşitli fikirler onları bozmamıştır. Hile-i şer'iyye ile başkalarının malını helal saymazlar."