Zehkli

Zehkli
@Zehkli
Hoop
Sen kaç kurtul bu kavganın ortasından. Birazdan beni de alacaklar biliyorum. Sen git! Aşk ol, Kadın ol, Anne ol, Mutfak pencerende fesleğenleri yetiştir, Tenin koksun tüm şehir, Sen git! Hayır kal lütfen. Çok korkuyorum bu gece. Diljin'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dudaklarımı kanatırcasına ısırıyorum günlerdir. Her sözcük dilimin ucunda küfre dönüyor.
yüzünü bana çevir sevgilim atlar aklımın coğrafyasına hücum ediyorlar. biliyorsun sana sarılmak dışında hiçbir mevzim kalmadı.. Diljin'
Sen şimdi. Ne giden bir yolcusun ne kalan bir konuk, bense yanıtsız kalan bir soruyum halen yeniden tanışmayı bekler gibi. Beni tanıyan var mı...? Diljin Kovexî
Gerçekten de Friends izlemek göğe bakmak gibi. Ne zaman kendimi üzgün hissetsem, yeniden neşelenmek için ya da mutluluğun harikulade baş dönmesini bulmak için bir bölüm Friends izlemem yeterlidir. :)