Sen kaç kurtul bu kavganın ortasından.
Birazdan beni de alacaklar biliyorum.
Sen git!
Aşk ol,
Kadın ol,
Anne ol,
Mutfak pencerende fesleğenleri yetiştir,
Tenin koksun tüm şehir,
Sen git!
Hayır kal lütfen.
Çok korkuyorum bu gece.
Diljin'
Sen şimdi.
Ne giden bir yolcusun ne kalan bir konuk,
bense
yanıtsız kalan bir soruyum halen
yeniden tanışmayı bekler gibi.
Beni tanıyan var mı...?
Diljin Kovexî
Gerçekten de Friends izlemek göğe bakmak gibi. Ne zaman kendimi üzgün hissetsem, yeniden neşelenmek için ya da mutluluğun harikulade baş dönmesini bulmak için bir bölüm Friends izlemem yeterlidir. :)