Zehkli

Zehkli
@Zehkli
Hoop
@Zehkli·
·
sabitlendi
Kazandığını görmek istiyorum kadın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"seni öylesine yaşadım ki, inan artık nereye baktığım belli değil, ne yaptığım belli değil vardığım sonrasızlıktan."
Eskisi kadar özlemiyorum seni. Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda. Adının geçtiği cümlelerde gözlerim dolmuyor. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum, biraz kırgın. Biraz da kirletti sensizlik beni. Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim. Ama “iyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında. Seni unutuyor olmak, hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni. “Gel” diye beklemiyorum artık. Hatta istemiyorum gelmeni. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Ara sıra geliyorsun aklıma “bana ne” diyorum, “benim derdim yeter bana, bana ne!” Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum varlığından? Tedirginim aslında! Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem. Özdemir Asaf
Düştüğüm yolda tökezlerken düşecektim, düşe kalka Tenimden ellerini, ellerimden tenini kurtarmaya çalışacaktın Kendimi sevmek sana, seni sevmek çocuklara haksızlık olacaktı Büyük adam olmayacaktım ben Olsa olsa büyük bir çocuk olacaktım.
Alıntı