Aslında ileti paylaşmak huyum değildir ancak bir iki cümle kelam etmek istiyorum.Sosyal platformlardaki kitap sayfalarını fırsat buldukca ziyaret ediyorum fakat hep o üzücü manzarayla karşılaşıyorum.Sırf popüler olduğu için ortada dönüp dolaşan ve o sayfaları vitrin niyetine süsleyen kitaplar var.Sığ,fayda sağlamayan,edebi bir dilden uzak basit düzeyde ve vakit kaybı mahiyetinde!
Lütfen popüler kültür kitaplardan elini çeksin!Hazine değerinde kitaplar tozlu raflarda kaldı.İyi bir okuyucu isek eğer biz bunun mücadelesini verelim ve o hazinelere sahip çıkalım. Çünkü insan okuduğu kitaptır...