Günlerdir o kadar rahatsızım ki... 😔
38. Yaşımın ilk günleri pek hoş geçmiyor. Günlerdir kitap okuyamıyorum. Ne kadar hasta olduğumu tarif ettiğim bir cümlem var. Onu söyleyince yakınlarım hemen anlar. "Çay bile içemiyorum" deyince oooo fena hastasın derler 🤣 İşte çay bile içemiyorum o derece. Birde üstüne güzel ülkemin saçma sapan sistemsel sorunları yüzünden doktor doktor gezmek zorunda kalmak ve onun stresi ekleniyor. 🤷🏻♀️ Neyse bugün ağrılarımın dineceğini ümit ediyorum. 🤲🏻😓 Muayene saatimi beklerken kitapçıya uğradım belki biraz ağrılarıma iyi gelir diye. 🤣 Bir miktar azaldı sanki. 😃 Güzel enerjilerinize güzel dualarınıza talibim bu aralar. Çokça saygı ve sevgi dileklerimle. 💐🦋