📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
....... Yaşamımızı kulpundan tutmamız ve " Bundan bende yalnızca bir tane var," diyerek sımsıkı kavramamız için gereken yine parmaklarımız olacaktır. Sizin içinizde neler kaldı ? İçimizde bir şey kalmasın mücadelesinde misiniz? Yoksa " Bòyle gelmiş bòyle gider ," deyişinde hangi parmak olduğunu, ne kadar benzersiz olduğunu ve hayata, tuttuklarına neler kattığını fark edemeyenlerden , " Ben de böyleyim," diyenlerden mi ?
Başkası size " Beş parmağın beşi bir değil ", deyince kafanızı öne sallıyorsunuz.Ben aynı şeyi söyleyip "Farklıyım, " deyince başınızı arkaya doğru sallayıp "Hayır!" diyorsunuz.Neden ama ?