Bir gayya kuyusu bu dünya , Şems’in yokluğunda .O gitti gideli ruhum çorak kaldı ,gün ışımaz günüme.Gece uyku girmiyor gözüme , gündüzse evde durmaz oldum.
Ne tam olarak buradayım ,ne başka bir yerde.
Bir hayalet gibiyim kalabalıklar içinde .
Herkese küskünüm kırgınım ,elde değil .
Her hakiki aşk ,umulmadık dönüşümlere yol açar.Aşk bir Milâd demektir .
Şayet “aşktan önce” ve “aşktan sonra” aynı insan olarak kalmışsak yeterince sevmemişiz demektir .