“Kimi, sevgiyi bulmanın mutluluğunu yaşıyor;
kimi,ayrılığın hüznüyle baş başa.
Sessizce sevgisini besleyenler var aramızda, Bir de özlemin içinde kaybolmuş olanlar. Kalpleri kırık olanlar acılarını hissediyor.
Aşkı henüz bulamayanların umut dolu bekleyişi var bir köşede.
Yalnızlığı seçenlerin tercihi, kendine aşık olanların iç huzuru da burada.
Her bir duygunun, her bir yolculuğun ve her bir seçimin değerli olduğu bir gün…”