"Biri beni sevebilir, bana delicesine aşık olabilir. Fakat beni anlamıyor, mutlu edemiyor, iletişim sağlayamıyor, güven
vermiyor, zaman ayırmıyorsa
sevmesinin ne önemi kalır ki.
Sevgi tek başına yetmez.
Saygı, değer, anlayış ve empatinin olmadigi yerde hiçbir şey devam etmez."