Tüm ömrünü bir şeyler bekleyerek geçirmişti zaten; babasının işten eve dönmesini beklemek ,sevgiliden gelecek , ama hiç gelmeyen mektubu, yılsonu sınavlarını,treni ,otobüsü,telefonu ,tatilleri ,
tatillerin sonunu beklemek ,hep beklemek…
Şimdi de kendisiyle önceden randevulaşmış olan ölümü beklemek zorundaydı…