"İnsanlar yaşama nedenlerini pek çabuk öğreniyorlar," dedi yaşlı adam, gözlerinde beliren acıyla. "Belki de gene aynı nedenle hemen pes ediyorlar. Ama, dünyanın hali böyle işte."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sözlerine, "En kötü tarafı ne biliyor musun?" diye başladı. Unutan başını kaldırdı. "Bir şeyi unutmaktansa onu unuttuğunu hatırlamak." Tuniğinin ucuyla oynadı. "Bir şeyi unutmak ve sonra onu unuttuğunu da unutmak daha iyi. Belki iyi demek doğru değil. Daha hoş."
Bir hatıranın beyinden silinmesi ile kalpten silinmesi arasında fark var. Anılar, senin için ve olduğun kişi için ne kadar fazla anlam ifade ederse, kalp de unutmakta o kadar zorlanıyor. Ancak narin bir şey senden uzaklaştırılmaya çalışıldığında buna karşı koyarsan ne olur? Önce esner, sonra da yırtılır.